Tilaus- ja sopimusehdot

TAHWa | Tervajoen Autohuolto Heikkilä Oy  0639335-1 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomessa. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: verkkokauppa@tahwa.fi
Puhelin: 06 478 7000
Postiosoite: c/o Autokuja 6, 66440 Tervajoki

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä www.paytrail.com

Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Toimitus

Tilauksia lähetetään arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Vahvistamme toimitusajat tilauskohtaisesti. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan  (040 554 0505 / verkkokauppa@tahwa.fi). Lähetä lisäksi tieto palautuksesta aina osoitteeseen verkkokauppa@tahwa.fi ja liitäthän palautukseen mukaan  tilausnumero, nimesi, yhteystietosi. Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteillamme on ilmainen 14 päivän peruuttamis- ja vaihto-oikeus tuotteen vastaanottopäivästä lukien.  14 päivän määräaika lasketaan viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta, mikäli tuotteet toimitetaan useammassa erässä. Peruuttamisoikeutta laskettaessa mukaan luetaan viikonloput ja pyhäpäivät, pois lukien vastaanottopäivä. Määräajan noudattamiseksi riittää, että ilmoitus peruuttamisesta on tehty määräajassa.

Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ilman yksiselitteistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Asiakkaan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että peruuttamisilmoitus on tehty sähköpostitse.

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Mikäli asiakas antaa tilauksen yhteydessä yrityksen nimen, katsotaan, että tilaus tulee yritykselle. Tällöin kuluttajasuojalain mukainen peruuttamisoikeus ei ole voimassa.

Tuotteiden palauttaminen on ensisijaisesti asiakkaalle maksutonta. Tuotteet on palautettava Postin, Matkahuollon tai kulloinkin käyttämämme rahtiyrityksen asiakaspalautuksella hyvin pakattuna annettujen ohjeiden mukaisesti tai tuomalla tuote suoraan myymälään. Pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta palautuskulut, mikäli tuote on selvästi käyttöönotettu tai palautus on muuten aiheeton. Tuotteet on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos asiakas lähettää tuotteet takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä. Emme lunasta jälkivaatimus/postiennakko -lähetyksiä.

Asiakas on vastuussa vain sellaisesta tuotteen arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Mahdollisista kuljetusvaurioista on tehtävä välittömästi vahinkoilmoitus kuljetusliikkeelle ja verkkokaupalle.

Jos asiakas peruuttaa sopimuksen, palautamme asiakkaalle kaikki asiakkaalta saamansa suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että asiakas on valinnut edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä heti palautettavan tavaran saavuttua takaisin. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellei asiakas ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, ettei asiakkaalle aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Ilmainen palautus ei koske rahtitoimituksena palautettavia tuotteita. Rahdin kautta palautetuista tuotteista perimme todelliset verkkokaupalle aiheutuneet rahtikulut (suuret ja/tai painavat tuotteet, kuten suksiboksit). Voitte ennen palautusta tiedustella asiakaspalvelulta todelliset palautuskustannukset rahtien palautuksiin.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista.

Takuu

Laitteilla on pääsääntöisesti vuoden takuu ellei toisin ilmoiteta. Takuu ei koske tarvikkeita ja lisävarusteita mutta jos ko. tarvike on viallinen saapuessaan se vaihdetaan uuteen. Laitetakuu korvaa tuotteen valmistusvirheen siten, että laite korjataan toimivaksi tai vaihdetaan uuteen. On huomioitava, että pääsääntöisesti asiakas on vastuussa molemminsuuntaisista rahtikuluista huoltopisteeseen tai tehtaalle.